11 November 2010

Belog Oh Belog

 [picture credit to Google]

huaarrgghhh! [bayangkan tengah menjerit kat depan moncong sampan cam cita titanic] lepastu cepat-cepat duduk depan laptop,buat email baru dan bukak Google, taip "Blogger".Pastu mula buat blog baru untuk kali yang ke18.




aku ni memang cepat cemuih ('bosan' dalam bahasa utara). bila rasa takda mood, aku delete cmtu ja blog-blog lama.sungguh tak patut..tapi untuk kali yang ke18 ni aku bertekad !! [dengan mata bersinar] aku takmo ubah2 blog dah.sebab, hidup aku tak lama lagi nak masuk fasa baru. ^_^


baiklah.mari kita mulakan sesi pecah ais kali ke18 :

nama saya husna umur saya 23 tahun saya sudah
bekerja tapi belum berkahwin pendek kata

"i am perseorangan tetapi tidak terdapat" [Google Translate]

itu saja ~ sekian, selamat beramal !


1 comment:

Liyana Aziz said...

heyp! sudah, jangan delete blog ini.. mahu baca dari mula ni.. heheheheeh.. bukan senang tau yana nak baca dari mula.. heeeeeeeeee....