14 November 2010

Inspira ~ Tak mau sudah...

aku hairan bila orang asyik komen-komen pasal Proton Inspira.kalau komen membina tak kisah tapi komen yang seakan-akan mengutuk je.ok.fine.memang tak dinafikan proton tiru design kereta asal.biar jelah..dah dorang takde idea nak buat macamana kan..tak payah la kutuk-kutuk tahap gaban sangat.ala..korang dulu pun beli keta buatan tempatan jugak.mentang-mentang la skang pakai keta hebat,picit punat dah boleh start.dah la kutuk Inspira, dengan keta-keta buatan Malaysia yang lain pun nak jugak dikutuk.aku guna keta buatan Malaysia,kecik hati tau..hukhuk..tu je la yang mampu aku beli..huhu..

ok pe Inspira...bagi orang yang tak mampu nak beli Lancer macam aku ni, yang ni jela boleh blah kot. kalau tak nak beli sudah la..tak payah nak kutuk sangat..ke korang sendiri tak mampu nak beli Inspira?hehehe.
 Y(^_^)Y

p/s : sayang keta aku yang chumel walaupun dah berusia 9 tahun.oh "kereta senyum" kesayanganku ~

1 comment:

Liyana Aziz said...

yana jarang nampak kereta inspira kat jalan... heeeeeeeee... tapi suka cuma harganya..... sambung sendiri lah.. kikikiki