29 November 2010

E-Day updated

Alhamdulillah..selamat semua berjalan lancar.sah jadi tunangan orang.tapi kenapa ntah aku rasa macam biasa ja.hahaha.maybe sebab tunang jauh kot.if dia pun datang semalam excited tu lebih sikit la.hehe.yang komannya makeup tahap opera ah semalam.haha.time aku pegi kedai nak makeup nak bersiap tu,gila ramai orang.beratur nak makeup.style next..next..next.. orang lain semua mai dengan pasangan masing-masing.nak kawin.aku pun dia pi makeup untuk kawin jugak.so paham-paham la tahap ketebalan makeup tu.

aku plak muka memang pantang kamera-kamera ni.so gambar semua huduh-huduh belaka.haha.malu nak siarkan.cewah..tapi memang betul pun..aku tak fotogenik macam kebanyakkan orang.muka tengah bersin pun nampak kiut miut.hehe.

macamana pun lega hati dah selesai.nanti preparation kawin mesti lagi penat dari ni.haishh..harap-harap dapat lalui masa-masa bertunang ni dengan tenang dan dapat harungi dugaan tu sebaiknya.amin...

siapa-siapa ada tips nak elak bergaduh masa tunang,sila bagitau aku.kuikuikui ! ^_^

No comments: