10 December 2010

Cat, Hamsters and Cat AGAIN

ohoii...tiba-tiba rasa mau pelihara kucing pulak.kali terakhir pelihara kucing dalam tahun 2005.tapi mati pulak.tu la kucing terbaik pernah aku pelihara.bijak dan dengar kata.toilet trained,malam berak dalam bekas untuk berak.pagi tunggu bukak cage dan terus lari pegi berak seberang jalan.bagus bangat!!! beliau jugak pemalu walaupun beliau JANTAN.owhh.rindunya sama kamu ABU.isk.isk.isk.pastu pelihara pulak hamster.habis jual dah sebab 'ramai' sangat.asyik beranak ja.comel but kecik sangat.tak boleh nak peluk-peluk.hehehe.

2bulan lepas cousin ada janji nak bagi anak kucing. katanya same species dengan ABU.berbulu tebal.tapi kena tunggu anak tu besar sikit sebab masih menyusu.then 2,3minggu lepas tiba-tiba dapat tau anak kucing tu dah mati.tak tau sebab apa.sakit kot.sedihnya.kempunan lagi.

dan semalam aku godek-godek kat Mudah.my.jumpa satu iklan RAG DOLL KITTEN FOR ADOPTION.comel la sangat.tak tau la gambar yang owner tu letak tu gambar betul ke tak.then aku pun dengan pantas meng-email owner tersebut.then hari ni dah dapat reply. still available!!! hoishh...kucing jenis rag doll ni kalu mau beli mau seribu ni.tapi owner dia cakap nak bagi je sebab tak sampai hati nak jual-jual ni.aku pun dengan semangatnya mengaku la aku ni CAT LOVER (memang pun).

paling best kucing tu dah dapat suntikan semua dah.sihat dan bijak (kata ownernya).hopefully toilet trained la.macamana pun kalau jadi ambik,aku still nak bawak pegi vet.kata owner tu dia akan hantar gambar kucing tu nanti.HER name was LOLA.weee...i loike! harap rupanya secomel namanya.ni gambar yang owner dia letak dalam Mudah.my.tak tau la ni LOLA or yang lain.
Picture credit to Mudah.my :: is this LOLU?

No comments: