13 December 2010

Save the Date ?

'Save the Date' not being confirmed yet ! hoish.lambat betul la encik tunang mau balik.aku dah tak sabar nak mula preparation ni.semalam dah bincang dengan famili aku.semua macam dah ok dengan satu tarikh tu.harap tak berubah dah la tarikh. kenduri sebelah lelaki tak tau la pulak macamana.tunggu encik tunang balik dulu la.ramai betul orang nak kawin bulan 3 ni.kawan-kawan saja dah 3,4 orang.tak dapat la aku nak pi kenduri depa.sorry la PARA BAKAL BINI sekalian.

hantaran satu apa pun tak beli lagi ni.aku dah cuak.mana nak pergi survey baju lagi.pelamin segala.aduh.walaupun ada lagi dalam 3 BULAN sebelum majlis, tapi baik siapkan semua awal.dengan kad lagi.arrgghhhhhh!!!

warna tema dah pilih. BIRU (OR turquoise) + COKLAT. harap-harap dapat la cari baju warna ni.AMIN.walaupun dalam entry lepas aku ada bagi tips, cari baju dulu sebelum tetap tema.tapi apa salahnya pilih-pilih tema dulu then berusaha cari baju.ekekeke (eleh,cakap ja la ang teruja nak cari tema.tuih..tuih).

comel kanss?? sapa-sapa ada template nak buat beg comel camni kongsi-kongsi la.aku asyik jumpa template kotak biasa.susah plak tu.

No comments: