17 December 2010

Berita buruk, Berita baik

hohoho.pukul 4.30 tadi dapat berita buruk - HARINI KENA BALIK KERJA LAMBAT !!!! aduh..baru berangan nak blah balik awal.tiba-tiba ada kerja pulak.siap due date hari isnin lagik.maknanya aku kena siapkan harini la.macam mustahil.melainkan mai kerja hujung minggu ni.itu macam kerja gila.haih! beginilah nasib,diriku yang malang.oh Tuhan...

here comes the GOOD NEWS! baru beberapa saat yang lepas dapat panggilan dari kakak aku.katanya mimpi aku jadi kenyataan. terpikir plak.mimpi mana.mimpi jadi KAYA?ish..tak rasa kaya pun skang.mimpi naik basikal terbang?ish..macam mustahil.mimpi dapat KPLI,lagi cam harem.dah lepas pon.tak pun mimpi kawen Johnny Depp?ish..takkan dia mai makan nasik umah aku kot minggu ni.

rupanya mimpi kakak aku berisi..Pregnant la...haish..memang tepat la mimpi aku tu.alhamdulillah..dapat jugak akhirnya.tahniah kepada kok mas atas kejayaan anda.anda memang hebat dan mantop! hahahaha. dapat la lagi sorang anak saudara yang boleh disuruh buat kerja,urut-urut kaki maksu, tolong amikkan remote control, tolong buang sampah, tolong lap air tumpah dan tolong perabih duit maksu.haa....lega..

semoga selamat semua..amin...

No comments: