13 January 2011

1st day makan acid folic

yup.aku baru ja beli acid folic semalam. hari ni baru start makan.bagi sesiapa yang macam tertanya-tanya kenapa aku makan acid folic.sebabnya acid folic dapat melicinkan kulit selicin-licinnya, memontokkan tubuh badan dan membuatkan kamu bertukar kepada seorang model yang tip top! hahahaha.aku tipu.sila rujuk entry ni untuk maklumat lanjut ---> Tips sebelum kahwin 1

lepas makan terus rasa macam wowww....fuyyoooohhh..homaigodd...tak rasa apa.hehehe.kawan aku cakap dia makan acid folik rasa macam cepat sangat rasa lapar.lepas 20minit makan tengahari dah rasa macam nak makan lagi dan lagi.aku?aku memang sentiasa lapar pon.so tak ada beza.makan.makan dan makan lagi setiap minit.

semoga dengan pengambilan acid folic ni kesihatan aku akan bertambah baik dan tubuh badan aku bersedia untuk masa hadapan.ehem.ehem.uhuk.uhuk.ngehehehehe.

sungguh tak sabar mau jadi bini orang.gataiii!!!!

No comments: