28 September 2012

The Picnik is over

Sedih..sedih..sedih..website yang selalu aku guna untuk edit gambar dah pun ditutup. tutup means dah tak tawarkan khidmat mengoter gambar bagi jadi cantik.bukan tutup macam amik tudung saji tutup lauk lepas tu bole buka balik dan makan.web tu dah tutup bulan April lagi.punya la aku ketinggalan zaman.


sebelum ni pun web tu attach/join google.now diorang dah pun tutup.so semua tools dia dah transfer ke google.malas aku nak godek dalam google pulak. tak faham satu hal dan lagi sebab aku ni memang malas nak baca instruction.so aku cari alternatif lain la untuk edit gambar.alternatif yang memudahkan, web yang tak perlu nak sign up.terus bleh browse,upload,edit dan download dengan pantas.

nasib naik da jumpa web lain.tapi still tak sama kualiti macam web Picnik tu..isk..isk..

ni web edit gambar yang baru ----> Tuxpi

No comments: