24 April 2014

Souq An Nur Cotton House

Saja nak promote kedai kain cousin aku. kedai kain cotton. serius memang SEMUA kain kat kedai dia cantik-cantik.aku tak pernah pi lagi la.haha.cuma tengok dalam facebook dia ja.tapi insyaAllah memang akan pi dan membeli la. kakak aku lagi la kaget sebab kedai kain tu seberang jalan dari opis dia pastu kedai tailor kat belakang opis dia.ironik kan? memang ironik bagi orang keja gomen yang sebulan mesti buat baju kurung sepasang.hehehe.aku time raya ja buat baju raya.pakai baju kurung time raya or pegi kenduri ja.

untuk pengetahuan la, cousin aku nih walaupun sibuk dok cucuk orang (doktor loh...), tapi sempat lagi berbisnes.bagus betul lah.yang penting rajin ja. 

Nama kedai dia, 




lokasi kedai dia dekat Alor Star. kalau nak beli online pon boleh. boleh tengok dekat facebook Souq An Nur.

kat bawah ni antara corak kain yang dia jual.









cantik tak dek non???

price RM80/4 metres (including postage). kalau walk in mesti lagi murah la kan.

so, tunggu apa lagi.kan skang orang dah sibuk-sibuk antar kain ke tailor untuk buat baju raya kan.so, bleh la beli kain comels-comels ini.

No comments: