14 April 2014

Tudung Bawal Mawar Fizo Omar by Yuna Bella

Well, tengok orang lain sibuk post pasal tudung nih.aku pun nak sibuk la jugak.sebab apa?sebab ini bukan tudung fareeda.hehehe..nampak macam aku anti sangat kan? hahaha..tak ah..tak anti pun..cuma tak gemar. at least tudung si Yuna Bella ni tudung bawal,murah, bleh labuh-labuhkan. murah tu yang paling penting untuk orang yang sep cam aku nih. bukan apa,buat apa beli tudung mahal-mahal kalau terangkat sana sini kan.tudung ariani pun aku ada 2 pasang je kot.tu pun beli time year end sale 4 helai rm100.share plak tu dengan kakak aku.tapi bila pakai tak dak sapa pun tau tu tudung ariani.hehehehe.

bab labuh tu, aku ni golongan pertengahan la.tudung tak labuh sangat,tapi tak la pulak nampak gunung ganang.bukan nak cakap diri ni baik, tapi berusaha nak jadi baik la kan.insyaAllah.

okeh.berbalik kepada tudung 'Tudung Bawal Mawar Fizo Omar'.nama panjang sangat.baik bagi nama 'Tudung Yuna Bella' ja.lagi sedap kan.lagipun bukan dipaten cam tudung fareeda tu pon.kreatif jugak si Yuna Bella ni.dia memberi harapan untuk geng-geng pemakai bawal tegar.kihkihkih.

gambar credit tu Yuna Bella

Nak tengok tutorial --> Tutorial Tudung Yuna Bella

tudung bawal zaman skolah dulu berlambak.ingat nak buat saprah lapik time kenduri ja.tapi dah ada idea cam gini, buleh la try tengok.nanti ada la budak cakap, 

"Woow...santiknyier ibu..aufa shayang ibu".

tengok, dengan tudung cantik ja dapat membeli kasih sayang anak-anak.tu belum pakai gaun, letak makeup sket.terus abah pun bawak pi candle light dinner.aawwwww...

p/s : sebenarnya aku pun ada 2,3 helai tudung macam fareeda tu, tapi beli kat uptown ja.konpem la yang cetak rompak kan.tapi versi labuh sikit la.bila tudung berlayer pastu labuh pulak, nampak la macam orang pakai tudung saji terkontiang-kontiang di tiup angin..jadi,terkubur begitu sajalah tudung tu dalam almari.pakai time raya ja.cuma ada satu ja kot yang masih pakai.bleh accept lagi la yang tu.

update : dah try buat tudung cam gini..huduh benor aku pakai.macam pakai tudung saji pun ada, macam pakai pelampung pun ada.tak reti ah nak edit-edit bagi kemas.kena amik kira jenis kain tudung bawal tu sama rasanya,kalo tak kedutan tu akan jadi tebal sangat dan nampak messy.sebab mengedit tudung tu la pagi tadi aku lambat sampai tempat keja, parking nala punya jauh.hampagas...

No comments: