29 September 2014

Teambuilding @ Shamrock Beach, Lunch @ Hard Rock Cafe

Assalamualaikum.

Teambuilding hari sabtu lepas.hari sabtu sepatutnya hari merelaks-relaks-kan diri.tapi kena bangun awal pi team building.kat batu feringgi.haih.

main - main tepi pantai. lari sana sini.pergghh..penat..panas...letih.lama dah tak main.main dengan aufa kat umah pun tak penat macam ni.sakit tulang temulang i.rasa macam dah tua.

mula-mula main game hakebenda ntah tutup-tutup mata pukul belon bagi pecah.katanya nak main childhood games.aku rasa childhood games aku adalah galah panjang, tuju kasut,rounders,etc.hehehe.

lepas tu lawan bina 3D object guna pasir.group aku buat penyu bertelur.hahaha..senang.


lepas tu lawan cari siput remis.bukan cengkerang siput saja.tapi nak siput yang hidup hokay.dapat la beberapa gram.ada satu team tu dapat berapa ratus gram ntah.dasat...

dan...last skali, lunch dekat Hard Rock Cafe Penang.

First time aku mai sini.tak dak la best sangat pun.tapi dia punya makanan not bad lah.

Untuk starter aku amik Lil’s Caesar Salad. eksyen..kahkahkah..sayur pun malas makan amik salad pulak.puiii....tapi sedap jugak. gambar salad tak amik sebab fokus sangat nak habiskan salad :P

Lepas tu main course aku amik Cajun Blackened Fish. Sedap.


Cajun Blackened Fish



Baker's Choice : Cheese Cake

Aussie Chicken Burger

Ni Veggie Leggie Burger. Dia gantikan meat dengan cendawan 2 ketul.


Yang ni plak Vegetarian Spagetti. Not bad jugak lah.


Layan gambar sket..



 Oleh sebab siang hari, live band nan hado lah..




Sebelah kanan ada deretan gitar dalam cermin.tempat sempit.belakang tu ada Hard Rock Shop. satu keychain kecik molek sampai 50hinggit!

mesti nak bawak balik bukti kata pi hardrock kan.

Bawak balik TISU. T.I.S.U.kahkahkah..macam bangang.

semalam Aufa amik tisu Hard Rock tu lap lantai

Sekian.

Update : Ni gambar baru dapat pagi tadi.Siput yang semua orang dapat tu, sorang officemate aku amik bawak balik masak.


No comments: