30 January 2015

Whose JOEY??

Assalamualaikum.


Tajuk pun macam mistik kan?

Yess..itu tajuk gosip last week kat Mother's Room. Well, mother's room tu kalo kena masa dan ketika dia, bila geng-geng ramah-tamah pam susu, memang riuh sikit lah.

Ada sorang kakak ni tiba-tiba raised up persoalan, Siapa JOEY?

Kenapa dengan JOEY? apa dia dah buat??

Okeh.sebabnya....

susu si JOEY ni banyak nak mampos! susu banyak pun bleh jadi topik ye rakyat-rakyat sekalian.

kau datang opis pukul 8.30 pagi, dalam fridge mesti akan ada 4 botol storage bottle yang FULL! or 2 storage bag yang FULL!!

FULL!!!! 8.30 pagi !!!

faham tak ni FULL dan 8.30 pagi? aku kalo pagi-pagi ni sebab si Amni dah nyot dirumah. mai opis pam pun keluar ala kadar jelah. kalau pun Amni tak nyot pagi sebelum pegi keja, still ala kadar jugak.kihkihkih.

okeh. sambung balik. tu belom tengok sesi petang susu si Joey ni. habis lindung botol orang lain dalam fridge tu weh..aku macam apesal la fridge ni mendung ja nampak.tengok rupanya botol-botol si Joey ni dah cover lampu..heh.

kadang-kadang rasa macam nak pejam mata bila buka fridge untuk simpan susu perahan aku.tak sanggup nak tengok.kecik hati.kecewa.tersiksa!! susu mak kais pagi makan pagi kais petang makan petang nak..isk..iskk....

jadi semua orang tertanya-tanya siap itu JOEY. semua nak tau siapa sebab nak tanya petua macamana susu dia berlambak sampai macam gitu ye.adakah dia mempunyai tetek extra? ataupun dia ada makan ubat ajaib? kihkihkih...padahal dah tau kan kalo rajin pam dan minum banyak air pun dah cukup.

tapi !!! tak puas hati kan. nak jugak tanya petua.

ada pepatah mengatakan,

tetek kecik tak semesti tak ada susu, tetek besar tak semestinya susu banyak. do not judge a mother by its tetek.kahkahkah. -__-'

ok, bye.

aku rasa aku tau siapa Joey tu. aku agak jelah.

bye.

2 comments:

~~Masha~~ said...

sape2?..Who's Joey..

Anna said...

tak tau la h sapa sebenarnya si Sjoey ni sampai ke hari ni.aku pun malas nak tanya pompuan yang aku syak kata Joey tu.hehehe